Blog

Vastaatko kansainvälisen konsernin puhelinkuluista?

30/03/2012

Tiesitkö, että Alekstran palvelun avulla voit jo nyt seurata yli 30 eri operaattorin puhelinkuluja globaalisti yhden web-portaalin kautta?

lue lisää

Tämän takia puhelinlaskuissa on niin paljon virheitä

30/03/2012

Puhelilaskujen virheitä on vaikea huomata, vaikka ne muodostavat usein merkittävän ja turhan kustannuserän.

lue lisää

Operattorit alkavat veloittamaan ilmaispalveluiden käytöstä!

30/03/2012

TeliaSonera alkaa periä erillistä maksua IP-puheluista, joita tähän asti on voinut käyttää ilmaiseksi mobiililaajakaistalla. Seuraavatko muut operaattorit perässä ja mihin yrityksesi tulisi varautua?

lue lisää

Säästä karsimalla yrityksesi käyttämättömät liittymät

27/02/2012

Liittymämassan seassa majailee usein kohtuuttoman paljon sellaisia liittymiä, joita kukaan ei käytä. Silti niistä maksetaan.

lue lisää

Miten luot yritykselle tehokkaan puhelinpolitiikan?

27/02/2012

Hyvin suunniteltu yrityksen puhelinpolitiikka ei rajoita työn tuottavuutta, mutta vähentää liiketoimintaan kuulumattomia ja kohtuuttomia puhelinkustannuksia.

lue lisää

Nämä virheet toistuvat puhelinoperaattoreita kilpailutettaessa

27/02/2012

Monilla yrityksillä on huonoja kokemuksia puhelinoperaattoreiden kilpailuttamisesta. Miksi kustannukset eivät todellisuudessa vähenekään vaikka hintoja saadaan neuvoteltua alhaisemmiksi?

lue lisää

Palvelupuhelut ovat suuri kustannuserä yrityksille

30/01/2012

12% yrityksen puhelinlaskusta johtuu palvelupuheluista ja -viesteistä. Suurissa yrityksissä tämä tarkoittaa useiden kymmenien tuhansien eurojen kustannuksia joka vuosi.

lue lisää

Yritysten mobiilidatasiirron määrä tuplaantuu joka vuosi

30/01/2012

Alekstran markkinatietokanta vahvistaa monien oletukset mobiilidatasiirron määrän rajusta kasvusta. Mitä yritysten tulisi huomioida?

lue lisää

Alekstran työkaluista hyötyä yrityksesi myyntijohtajalle

30/01/2012

Hyvä myyntimies on ahkera kontaktoimaan ja soittaa paljon puheluita. Yrityksen myyntijohtajalle soitettujen minuuttien määrä kertookin paljon myyjiensä aktiivisuudesta.

lue lisää